Καταργηση Φιλτρου Σωματιδιων (DPF)

Διαδικασία κατάργησης του φίλτρου σωματιδίων

Ώπως συμβαίνει με κάθε νέα τεχνολογία, η γενίκευση του φίλτρου σωματιδίων συνοδεύτηκε από τεχνικά προβλήματα. Με την πάροδο του χρόνου, παρατηρείται ότι είναι αποτελεσματικό κυρίως σε οχήματα που διανύουν μεγάλες αποστάσεις σε υψηλές στροφές. Για τα υπόλοιπα οχήματα, αυτό αποτελεί μεγάλο πρόβλημα. Πράγματι, ένα πετρελαιοκίνητο όχημα λειτουργεί τις περισσότερες φορές σε χαμηλές στροφές, κάτι που αποκλείει την επαρκή αύξηση της θερμοκρασίας για τον καθαρισμό του φίλτρου. Ωστόσο, η καλή λειτουργία του φίλτρου απαιτεί το αντίθετο.

Κατά συνέπεια, προκύπτουν συνεχείς βλάβες (αναμμένοι δείκτες, έλλειψη ισχύος, φραγή του φίλτρου, καταστροφή του κινητήρα ή του turbo…), με προβλήματα που συνεπάγονται πολύ υψηλό κόστος επισκευής. Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ένα πετρελαιοκίνητο όχημα με φίλτρο σωματιδίων δεν είναι φυσικά κατάλληλο για αστική χρήση.

Γνωρίζοντας τα σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας και το υψηλό κόστος συντήρησης, το φίλτρο σωματιδίων, που πρέπει να αντικατασταθεί μεταξύ 80.000 και 120.000 χλμ, αποδεικνύεται σημαντική επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του ιδιοκτήτη ενός οχήματος εξοπλισμένου με αυτό. Έχει επίσης την κακή παρενέργεια να προκαλεί ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση και μείωση της απόδοσης του κινητήρα.

Σήμερα, για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, ορισμένες εταιρείες προσφέρουν στην οριστική αφαίρεση του φίλτρου σωματιδίων από τα οχήματα. Αυτή η τροποποίηση επιτρέπει την αύξηση της ισχύος, τη μείωση της κατανάλωσης, αλλά κυρίως την αποφυγή των εξόδων που σχετίζονται με ένα φραγμένο φίλτρο σωματιδίων.

Η διαδικασία πραγματοποιείται σε δύο στάδια: αφαίρεση ηλεκτρονική και αφαίρεση μηχανική.

Για το ηλεκτρονικό μέρος, ο εγκέφαλος του κινητήρα επαναπρογραμματίζεται για να καταργηθεί ο κύκλος αναγέννησης και να μην υπάρχει κανένας κωδικός σφάλματος που να σχετίζεται με τη φραγή του φίλτρου σωματιδίων.

Για το μηχανικό μέρος, το φίλτρο σωματιδίων αφαιρείται πλήρως από το όχημα και συγκολλάται ξανά στις αρχικές ραφές, έτσι ώστε η διαδικασία να είναι όσο το δυνατόν πιο διακριτική.

Προς το παρόν, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη διέλευση από τον τεχνικό έλεγχο με ένα όχημα χωρίς φίλτρο σωματιδίων. Ωστόσο, οι αντιρρυπαντικοί κανονισμοί ενδέχεται να αλλάξουν εντός ενός ή δύο ετών, καθιστώντας προβληματική τη διέλευση από τον τεχνικό έλεγχο για αυτά τα οχήματα. Οι ιδιοκτήτες θα αναγκαστούν να επανεγκαταστήσουν ένα συμβατό φίλτρο σωματιδίων στο όχημά τους για να περάσουν τον έλεγχο.

Μπορεί επομένως να διαπιστωθεί ότι οι καταλύτες και η αφαίρεση του φίλτρου σωματιδίων από το πετρελαιοκίνητο όχημά σας θα αποτελέσουν λόγους επιβολής προστίμου που μπορεί να είναι δαπανηρό! Από εκεί μέχρι να περιλάβουμε και την αφαίρεση των βαλβίδων EGR, είναι μόνο ένα βήμα.

Γι’ αυτόν τον λόγο, πριν προχωρήσετε σε ηλεκτρονική και μηχανική αφαίρεση του φίλτρου σωματιδίων, σας συνιστούμε να δοκιμάσετε την αναγέννηση αυτού του εξαρτήματος μέσω του Carbon Cleaning. Είναι η πιο οικονομική λύση. Εκτελείται χωρίς αποσυναρμολόγηση και απαιτεί τον ελάχιστο χρόνο παρέμβασης. Είναι μια εναλλακτική πριν από την αντικατάσταση του εξαρτήματος, χάρη στη χρήση του υδρογόνου. Αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει προληπτικά, κάθε 15.000 χιλιόμετρα, για να αποφευχθεί η υπερβολική ρύπανση αυτού του εξαρτήματος. Η διαδικασία μπορεί επίσης να πραγματοποιηθεί θεραπευτικά σε περίπτωση προβλήματος με το φίλτρο σας. Πράγματι, η ικανότητα καθαρισμού του Carbon Cleaning είναι μια εναλλακτική λύση πριν από την αντικατάσταση ή την αφαίρεση του εξαρτήματος.

Εγγυημένα προϊόντα

Καλέστε μας

210 2322590 και 6972 623048

Φυλής 72 - Καματερό

ή

Phone icon
2102322590
Καλέστε για ραντεβού!