Ενδεικτικη λυχνια στον πινακα οργανων

Οι ενδείξεις και η σημασία τους

Η λυχνία του κινητήρα στον πίνακα οργάνων

Μια λυχνία κινητήρα είναι παρούσα στον πίνακα οργάνων των πρόσφατων μοντέλων αυτοκινήτων. Σκοπός της είναι να σηματοδοτήσει ένα σοβαρό πρόβλημα που εμφανίστηκε κατά την εκκίνηση ή τη λειτουργία του αυτοκινήτου σας. Τι σημαίνει όταν ανάβει ή αναβοσβήνει η λυχνία; Τι πρέπει να κάνετε;

Η λυχνία κινητήρα υποδεικνύει τυπικά μια βλάβη στο σύστημα έγχυσης, ανάφλεξης ή στο σύστημα αντιρρύπανσης. Δεν πρέπει να συγχέεται με τη λυχνία συντήρησης που δείχνει ότι πρέπει να προγραμματιστεί μια προγραμματισμένη συντήρηση από τον κατασκευαστή (συνήθως ανάλογα με τον αριθμό των χιλιομέτρων).

Διαγνωστικός έλεγχος

Η λυχνία του κινητήρα είναι ένας δείκτης προειδοποίησης που ενημερώνει για πιθανό πρόβλημα στο σύστημα έγχυσης, ανάφλεξης ή στο σύστημα αντιρρύπανσης. Αυτό το σύστημα προειδοποίησης είναι σύμφωνο με την ευρωπαϊκή οδηγία 98/69/ΕΚ (Euro 3) για τα μέτρα κατά της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από τις εκπομπές οχημάτων. Κάθε μάρκα διαθέτει το δικό της σύστημα ειδοποιήσεων (για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε το βιβλίο συντήρησης και εγγύησης του κατασκευαστή), αλλά ενδέχεται να παρουσιαστούν διάφορα σενάρια:

  • Η λυχνία ανάβει και σβήνει, ή αναβοσβήνει: είναι καλύτερο να επισκεφθείτε το συντομότερο δυνατό ένα συνεργείο για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα.
  • Η λυχνία ανάβει και παραμένει αναμμένη: έχει εντοπιστεί μόνιμο σφάλμα, συνήθως στο σύστημα αντιρρύπανσης. Καλό είναι να επισκεφθείτε ένα κοντινό συνεργείο.
  • Η λυχνία παραμένει αναμμένη και το αυτοκίνητο έχει προβλήματα απόδοσης: όταν ο υπολογιστής του αυτοκινήτου αναγνωρίσει σοβαρό πρόβλημα, ενεργοποιεί τη λειτουργία ασφαλείας και ένα εφεδρικό πρόγραμμα επιτρέπει την κίνηση σε υποβαθμισμένη λειτουργία (μειωμένη απόδοση) για να αποφευχθούν πιο σοβαρά προβλήματα (καταστροφή κινητήρα). Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το αυτοκίνητό σας να μην ξεκινήσει ξανά ή, χειρότερα, να προκληθεί καταστροφή του κινητήρα. Καλύτερα να ζητήσετε ρυμούλκηση του αυτοκινήτου σας στο πλησιέστερο συνεργείο και να αφήσετε έναν μηχανικό να κάνει έναν λεπτομερή έλεγχο.
  • Η λυχνία παραμένει αναμμένη και αναβοσβήνει: ο καταλύτης υπερθερμαίνεται και έχει υποστεί ζημιά, με κίνδυνο πυρκαγιάς κάτω από το όχημα. Πρέπει να σταματήσετε αμέσως και να ρυμουλκήσετε το όχημα σε συνεργείο για πιο λεπτομερή διάγνωση.

Πιθανές αιτίες ανάμματος της λυχνίας του κινητήρα

Οι πιθανές αιτίες βλάβης του συστήματος διαχείρισης του κινητήρα είναι πολλαπλές:

  • Υλικό πρόβλημα: Μπορεί να αφορά το σύστημα έγχυσης (σωλήνες υποπίεσης, μετρητής ροής αέρα, αντλία έγχυσης, turbo), το σύστημα αντιρρύπανσης/ελέγχου εκπομπών (βαλβίδα EGR, φίλτρο σωματιδίων (DPF), καταλύτης), καθώς και την εσωτερική συσσώρευση αιθάλης στο φίλτρο σωματιδίων (DPF), στη βαλβίδα EGR ή στο σύστημα εξάτμισης.

  • Ηλεκτρονικό πρόβλημα: Μπορεί να προκύψει από ελαττωματικό ή αποσυνδεδεμένο αισθητήρα, ανάγκη αντικατάστασης της λάμδα, προβλήματα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου (ECU).

Ο υπολογιστής του αυτοκινήτου (ODB, ή EOBD στα αγγλικά για European On Board Diagnosis) αποθηκεύει στη μνήμη του τον κωδικό σφάλματος που ανιχνεύθηκε, κάτι που θα βοηθήσει τον τεχνικό να εντοπίσει το πρόβλημα συνδέοντας μια διαγνωστική συσκευή στον αντίστοιχο διαγνωστικό σύνδεσμο.

Η λύση

Πράγματι, ένας απλός καθαρισμός με τη μέθοδο Carbon Cleaning θα σας επιτρέψει, σε πρώτη φάση, να αναζωογονήσετε τα εξαρτήματα, αποφεύγοντας έτσι την αντικατάστασή τους και εξοικονομώντας χρήματα από την αντικατάσταση ενός turbo (με κόστος μεταξύ 1100 και 2500 €), ενός καταλύτη (με κόστος μεταξύ 500 και 1600 €), ενός φίλτρου σωματιδίων (DPF) (με κόστος μεταξύ 500 και 1600 €), ή μιας βαλβίδας EGR (με κόστος μεταξύ 300 και 400 €), που αποτελούν εξαιρετικά δαπανηρές εργασίες. Αυτά τα προβλήματα προκύπτουν συνήθως από προβλήματα καύσης, που προκαλούν ασφυξία στον κινητήρα.

Άναψε το λαμπάκι;

Δοκιμάστε το CARBON CLEANING!

Ένας καθαρός κινητήρας είναι ένας υγιής κινητήρας!

Ένας προληπτικός καθαρισμός θα σας επιτρέψει αρχικά να αναγεννήσετε τα εξαρτήματα, αποφεύγοντας την ανάγκη αντικατάστασής τους και εξοικονομώντας χρήματα από την αντικατάσταση ενός τούρμπο (μεταξύ 1100 και 2500 €), ενός καταλύτη (μεταξύ 500 και 1600 €), ενός φίλτρου σωματιδίων (μεταξύ 500 και 1600 €) ή μιας βαλβίδας EGR (μεταξύ 300 και 400 €), που παραμένουν πολύ δαπανηρές διαδικασίες.

Αυτά τα προβλήματα προέρχονται συχνά από ένα πρόβλημα καύσης, προκαλώντας ασφυξία στον κινητήρα.

Εγγυημένα προϊόντα

Καλέστε μας

210 2322590 και 6972 623048

Φυλής 72 - Καματερό

ή

Phone icon
2102322590
Καλέστε για ραντεβού!