Εγχυτες Πετρελαιου
Το σύστημα έγχυσης με κοινή ράμπα
Ο εγχυτής πετρελαίου
Σήμερα, οι πετρελαιοκινητήρες είναι πιο δημοφιλείς από ποτέ. Χάρη στην τεχνολογία της Bosch, κάθε πετρελαιοκινητήρας είναι αποδοτικός, καθαρός και ισχυρός. Σήμερα, οι μισές από τις νέες επιβατικές αυτοκινήτων που καταχωρούνται στη Δυτική Ευρώπη είναι εξοπλισμένες με κινητήρες ανάφλεξης με συμπίεση. Με τα συστήματα έγχυσης υψηλής πίεσης, όπως το σύστημα έγχυσης κοινής ράμπας και το σύστημα με εγχυτές-αντλίες, η Bosch έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο σε αυτήν την επιτυχία. Αυτά εξασφαλίζουν βέλτιστη απόδοση και καθαρή καύση του καυσίμου.
Λειτουργία του εγχυτή
Ο εγχυτής του συστήματος έγχυσης κοινής ράμπας περιλαμβάνει μια μύτη έγχυσης, έναν ενεργοποιητή (με εγχυτές πιεζοηλεκτρικούς) ή μια ηλεκτροβαλβίδα, καθώς και υδραυλικές και ηλεκτρικές συνδέσεις για την ενεργοποίηση της μονάδας έγχυσης. Ένας εγχυτής συνδεδεμένος στη ράμπα μέσω μιας σύντομης γραμμής υψηλής πίεσης είναι εγκατεστημένος σε κάθε κύλινδρο.
Το σύστημα σερβο-ηλεκτρο-υδραυλικού εγχυτή λαμβάνει τις εντολές ανοίγματος και κλεισίματος από τη μονάδα έγχυσης προερχόμενες από το σύστημα EDC. Ενεργοποιείται από μια ηλεκτροβαλβίδα ή έναν πιεζοηλεκτρικό ενεργοποιητή. Οι εγχυτές εξοπλισμένοι με πιεζοηλεκτρικό ενεργοποιητή μπορεί να είναι πιο λεπτοί, πράγμα που επιτρέπει τη μείωση του θορύβου κατά την αλλαγή. Και οι δύο τεχνολογίες προσφέρουν σύντομα χρονικά διαστήματα αλλαγής και επιτρέπουν την εκτέλεση αρχικής έγχυσης, κύριας έγχυσης και δευτερεύουσας έγχυσης. Με αυτόν τον τρόπο, η καύση του καυσίμου είναι αποδοτική και καθαρή σε κάθε σημείο λειτουργίας.
Η κοινή ράμπα
Το πρώτο σύστημα έγχυσης με κοινή ράμπα που παράχθηκε μαζικά κυκλοφόρησε από την Bosch το 1997. Το σύστημα αυτό πήρε το όνομά του από τον συσσωρευτή υψηλής πίεσης (κοινή ράμπα) που προμηθεύει όλα τα κυλίνδρους με καύσιμο.
Ενώ άλλα συστήματα έγχυσης πετρελαίου παράγουν την πίεση του καυσίμου για κάθε έγχυση ξεχωριστά, το σύστημα έγχυσης με κοινή ράμπα χωρίζει την παραγωγή πίεσης από την έγχυση. Το καύσιμο είναι διαθέσιμο συνεχώς στην απαιτούμενη πίεση για την έγχυση.
Σχεδίαση και Συστατικά
Η σχεδίαση του συστήματος έγχυσης με κοινή ράμπα είναι αρθρωτή. Ο ιδανικός συνδυασμός αντλίας υψηλής πίεσης, εγχυτών, ράμπας και ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου οδηγεί σε συστήματα που είναι κατάλληλα για όλους τους τύπους οχημάτων, από μικρά επιβατικά αυτοκίνητα έως τις πιο βαριές πολυτελείς λιμουζίνες.
Η γκάμα αντλιών υψηλής πίεσης καλύπτει πιέσεις που κυμαίνονται από 1.100 bar έως 2.200 bar. Στην οικονομική έκδοση, οι μονάδες αντλιών (αντλίες που συνδέονται εύκολα) μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την παραγωγή υψηλής πίεσης. Ο εγχυτής μπορεί να είναι εξοπλισμένος με ηλεκτροβαλβίδα ή με τεχνολογία πιεζοηλεκτρικών.
Η ράμπα υψηλής πίεσης επιλέγεται με βάση τον αριθμό των κυλίνδρων του κινητήρα και το επίπεδο πίεσης που απαιτείται.
Πλεονεκτήματα για τον Πελάτη
- Καθαρή και εξαιρετικά αποδοτική έγχυση καυσίμου χάρη στα εξαιρετικά σύντομα διαστήματα έγχυσης και πολλαπλές εγχύσεις.
- Υψηλές επιδόσεις του κινητήρα και αθόρυβη λειτουργία, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
- Συστήματα κατάλληλα για όλους τους τύπους οχημάτων χάρη στη αρθρωτή σχεδίαση.
Καθαρίζεις του εκχυτή πετρελαίου;
Δοκιμάστε το CARBON CLEANING!
Ένας καθαρός κινητήρας είναι ένας υγιής κινητήρας!
Ένας προληπτικός καθαρισμός θα σας επιτρέψει αρχικά να αναγεννήσετε τα εξαρτήματα, αποφεύγοντας την ανάγκη αντικατάστασής τους και εξοικονομώντας χρήματα από την αντικατάσταση ενός τούρμπο (μεταξύ 1100 και 2500 €), ενός καταλύτη (μεταξύ 500 και 1600 €), ενός φίλτρου σωματιδίων (μεταξύ 500 και 1600 €) ή μιας βαλβίδας EGR (μεταξύ 300 και 400 €), που παραμένουν πολύ δαπανηρές διαδικασίες.
Αυτά τα προβλήματα προέρχονται συχνά από ένα πρόβλημα καύσης, προκαλώντας ασφυξία στον κινητήρα.