ΓΙΑΤΙ ΒΟΥΛΩΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ
Ο καταλυτικός μετατροπέας βουλώνει κυρίως λόγω της συσσώρευσης επιβλαβών ουσιών στα καυσαέρια
Γιατί έχει βουλώσει ο καταλύτης;
Ο καταλυτικός μετατροπέας βουλώνει λόγω της συσσώρευσης αιθάλης που συμβαίνει κατά την καύση καυσίμων στον κινητήρα. Ο καταλυτικός μετατροπέας περιέχει υλικά όπως πλατίνα, παλλάδιο και ρόδιο που βοηθούν στη μετατροπή των καυσαερίων σε λιγότερο ρυπογόνες ουσίες πριν από την απελευθέρωσή τους στην ατμόσφαιρα. Ωστόσο, όταν αυτά τα καυσαέρια περιέχουν υπερβολικές ποσότητες οξειδίων του αζώτου, σωματιδίων αιθάλης, μονοξειδίου του άνθρακα και άκαυστους υδρογονάνθρακες, ο καταλυτικός μετατροπέας μπορεί να φράξει.
Η φραγή του καταλυτικού μετατροπέα μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους:
- Οδήγηση στην πόλη: Τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν κυρίως στην πόλη τείνουν να έχουν πιο βρώμικους καταλύτες από εκείνα που οδηγούνται σε πιο ανοιχτούς δρόμους, επειδή το συχνό σταμάτημα και το ξεκίνημα μπορεί να εμποδίσει τη θέρμανση του καταλύτη αρκετά ώστε να λειτουργεί αποτελεσματικά .
- Καύσιμα κακής ποιότητας: Η χρήση καυσίμου κακής ποιότητας μπορεί επίσης να οδηγήσει σε απόφραξη του καταλυτικού μετατροπέα, καθώς αυτό μπορεί να αυξήσει την ποσότητα των επιβλαβών ουσιών που εκπέμπονται στα καυσαέρια.
Βλάβες συστήματος ψεκασμού καυσίμου: Προβλήματα με το σύστημα ψεκασμού καυσίμου, όπως υπερφόρτιση ή υπερβολικός ψεκασμός καυσίμου, μπορεί επίσης να οδηγήσουν σε ρύπανση του καταλύτη. - Υψηλά χιλιόμετρα: Τα οχήματα με μεγάλη χιλιομετρική απόσταση είναι πιο πιθανό να έχουν βουλωμένο καταλυτικό μετατροπέα, επειδή τα υλικά στο εσωτερικό του μετατροπέα μπορεί να αλλοιωθούν με την πάροδο του χρόνου και να χάσουν την ικανότητά τους να μετατρέπουν αποτελεσματικά τα καυσαέρια.
Τελικά, ο καταλυτικός μετατροπέας βουλώνει κυρίως λόγω της συσσώρευσης επιβλαβών ουσιών στα καυσαέρια. Για να αποφευχθεί η απόφραξη του καταλυτικού μετατροπέα, είναι σημαντικό να ακολουθείτε τις συστάσεις συντήρησης του κατασκευαστή και να χρησιμοποιείτε καύσιμο υψηλής ποιότητας.
Πείτε μου τη λύση
Η παρέμβαση αυτή γίνεται με τον κινητήρα ζεστό και σε λειτουργία, χωρίς αποσυναρμολόγηση. Συνίσταται στην έγχυση πολλών λίτρων του μοναδικού μας διαλύματος καθαρισμού CC082 στο DPF ή στον καταλύτη υπό πίεση .
Η αθροιστική αντίδραση της υψηλής θερμοκρασίας των καυσαερίων, η πίεση που ασκείται από την επιτάχυνση του κινητήρα και το διάλυμα καθαρισμού μας έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία αναταράξεων. Αυτά, με τη διάδοση στο DPF ή τον καταλύτη, καθιστούν δυνατή τη χαλάρωση των λεπτών σωματιδίων και τη διάλυση της αιθάλης που προσκολλάται σε ολόκληρη την εξάτμιση. Στη συνέχεια εξαλείφονται με αποτελεσματικό ξέπλυμα της μηχανής .
Εγγυημένα προϊόντα
